Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zssozorkow.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W zakładce "Sprawozdania finansowe" znajdują się pliki niedostępne cyfrowo - w takiej formie są generowane z programu finansowego, który szkoła posiada. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu. Jeżeli potrzebujesz dostępu do tego dokumentu, skontaktuj się z
    nami i wskaż jak powinniśmy go udostępnić w sposób alternatywny. Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
  • W zakładce "Organizacja", "Dyrekcja", "Rada Rodziców", "Uchwały", "Oferty pracy" oraz "Zamówienia publiczne" znajdują się plik do pobrania niedostępny cyfrowo - zostały one umieszczone przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Aktualnie trwają prace nad konwersją tych plików do wersji dostępnej cyfrowo.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia podsumowanie badania dostępności cyfrowej [.docx, 13.93 kB] .

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Aneta Jatczak

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Informacja administratora dotycząca przetwarzania danych osobowych osób występujących z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej [.docx, 18.65 kB].

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:

  • Aneta Jatczak - Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie,
  • adres: ul. T. Kościuszki 27, 95-035 Ozorków,
  • e-mail: sekretariat@zss-ozorkow.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych

Dostępność architektoniczna

Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie znajduje się przy ulicy Kościuszki 27.

Przed budynkiem, przed bramą i furtką znajdują się dwa miejsca parkingowe dla samochodów dla osób niepełnosprawnych.

Wzdłuż bocznego ogrodzenia znajdują się miejsca parkingowe dla samochodów.

Na posesję wchodzi się przez furtkę (brak dzwonka).

Do budynku prowadzi chodnik o szerokości ok 5m oraz schody – 8 stopni.

Do wejścia głównego oprócz schodów prowadzi podjazd dla wózków inwalidzkich.

Do budynku szkoły prowadzi ogólnodostępne wejście przez drzwi zewnętrzne (wejście główne).

Osoby z problemami motorycznymi oraz osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich i ich opiekunowie wchodzą przez szerokie drzwi ewakuacyjne – 2 m.

Od strony wschodniej szkoły znajdują się drugie drzwi wejściowe prowadzące do szatni szkolnej. Przy wejściu znajdują się schody, przy których po obu stronach zamontowane są poręcze. Obecnie wyłączone z użytku ze względu na rozbudowę szkoły.

Wewnętrzna struktura budynku (parter, I piętro, II piętro) opiera się na schodach (po 10 stopni każde półpiętro), których pokonanie może stanowić pewną uciążliwość dla osób ograniczonych ruchowo. Istnieje jednak możliwość pokonania tych utrudnień za pomocą schodołazu gąsiennicowego, który uruchamiany jest po uprzednim poinformowaniu pracownika szkoły o tej konieczności.

Z uwagi na ograniczoną powierzchnię placówki, nie ma możliwości zainstalowania windy, jak również platformy dla potrzeb osób niepełnosprawnych, prowadzących na wyższe kondygnacje budynku.

Na parterze znajdują się niezbędne dla interesantów pomieszczenia takie jak sekretariat czy gabinet dyrektora, do których trzeba wejść po schodach.

Przy schodach po prawej stronie jest zamontowana poręcz.

W budynku znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych na I piętrze, do której prowadzą schody – po 10 stopni każde półpiętro.

Nie istnieją przeciwwskazania do wstępu na teren szkoły z psem asystującym. Wejście osoby z psem asystującym jest jednak możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Warunkiem wejścia jest trzymanie psa na uprzęży, blisko nogi osoby, która przyszła z psem. Przed wejściem trzeba okazać dokument o posiadaniu psa asystującego oraz dokumenty potwierdzające badania weterynaryjne zwierzęcia.

Możliwość wejścia na teren placówki nie zwalnia osoby z odpowiedzialności za dokonane czyny psa.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W placówce nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu, ani online.